Calidad EFQM

Implantación do Modelo Europeo de Calidade – EFQM

F. Javier Saborido, Director del Colegio, recogiendo el galardón.

A Dirección do Colexio Labor vimos implantando dende hai tres anos o Modelo Europeo de Excelencia Educativa. En novembro do ano 2006 o centro recibiu en Madrid o seu primeiro galardón outorgado polo Instituto de Ciencias da Educación (foto Javier Saborido recibindo o diploma acreditativo) como recoñecemento o desenrolo de dito modelo. No ano 2008 o Centro obtivo o segundo recoñecemento (+ 200 puntos) e está previsto acceder o seguinte nivel de calidade no ano 2011. A implantación do modelo EFQM supón un importante salto cualitativo na labor educativa do colexio que basada na idea de mellora continua ofrece cada ano un mellor servicio a pais,nais e alum@s.

Destacar que en estas Jornadas ha sido invitado nuestro Centro para presentar una de sus experiencias: “Mejora del servicio de comedor”, por considerar la organización que puede ser un modelo a seguir por otros Centros.Participaron como presentadoras de la ponencia Doña Mª José Aguiño y Doña Ana Belén Collazo (foto), haciendo una descripción del proceso con sus correspondientes acciones de mejora en la atención a las familias, el servicio de catering, equipamientos, cualificación del personal, revisión del sistema administrativo, establecimiento de turnos, etc. Finalizando con la correspondiente evaluación, resolución de ajustes y valoración y obteniendo una gran aceptación del público asistente.

Puri Bernárdez, coordinadora de ed. primaria, durante el acto de entrega